Market-Tržište, Vol. 23 No. 1, 2011.
Prethodno priopćenje
Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica
Đurđana Ozretić Došen
orcid.org/0000-0001-5976-5866
; Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Bernarda Vajda
orcid.org/0000-0002-8018-7826
; Predsjednica Udruge za promicanje medicinskog
Sažetak
Za marketinške stručnjake u kartičnom poslovanju studentska populacija predstavlja vrlo zanimljiv i važan tržišni segment. Usluge i proizvodi koje izdavatelji kartica nude studentima kreiraju se radi privlačenja korisnika koji će steći navike dugoročnog, lojalnog korištenja odabrane marke kartice, tj. i nakon završetka akademskog obrazovanja. U radu je opisano provedeno izviđajno istraživanje o kartičnim proizvodima namijenjenim studentskoj populaciji u Republici Hrvatskoj. Istraživano je koliko su studenti upoznati s kartičnim proizvodima kao i navike pri njihovu korištenju. Isto tako, istražene su percepcije, mišljenja i stavovi studenata o kartičnim proizvodima i o privlačnosti marketinške komunikacije usmjerene ovom specifičnom tržišnom segmentu. Rezultati su pokazali da većina studenata uglavnom posjeduje debitne kartice banaka u kojima imaju tekuće račune. Oni aktivno koriste kartice, najviše radi podizanja gotovine na bankomatima, najmanje za kupovinu putem interneta. Korištenje kartica ocjenjuju kao jednostavno, a korisnici kartica poznaju pogodnosti koje im se nude. No prisjećanje studenata na oglase za kartične proizvode upućuje na zaključak da izdavatelji kartica ne komuniciraju sa studentima na način koji je njima zanimljiv.
Ključne riječi
kartični proizvodi; studentska populacija; marketinška komunikacija
Hrčak ID:
74453
URI
Datum izdavanja:
15.6.2011.
Posjeta: 3.101 *