APA 6th Edition Krešić, D. (2007). TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS. Acta turistica, 19 (1), 45-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76305
MLA 8th Edition Krešić, Damír. "TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS." Acta turistica, vol. 19, br. 1, 2007, str. 45-82. https://hrcak.srce.hr/76305. Citirano 27.01.2021.
Chicago 17th Edition Krešić, Damír. "TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS." Acta turistica 19, br. 1 (2007): 45-82. https://hrcak.srce.hr/76305
Harvard Krešić, D. (2007). 'TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS', Acta turistica, 19(1), str. 45-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76305 (Datum pristupa: 27.01.2021.)
Vancouver Krešić D. TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS. Acta turistica [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.01.2021.];19(1):45-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76305
IEEE D. Krešić, "TOURISM DESTINATION ATTRACTIVEVESS FACTORS IN THE FUNCTION OF COMPETITIVENESS", Acta turistica, vol.19, br. 1, str. 45-82, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76305. [Citirano: 27.01.2021.]
Sažetak Ovaj rad se bavi analizom faktora atraktivnosti turistčke destinacije kao i njihovim utjecajem na stupanj konkurentnosti turističke destinacije. Na temelju dosadašnjih znanstvenih spoznaja iz područja destinacijske atraktivtiosti, definiran je pojam faktora atraktivnosti turističke destitiacije kao čimbenika koji u najvećoj mjeri utječu na smjer i intenzitet razvoja turizma. U radu se definira veza između faktora atraktivnosti destinacije i stupnja konkurentnosti destinacije.
U drugom dijelu rada konstruiran jc multifaktorski model destinacijske atraktivnosti čijom se primjenom može doći do pokazatelja o važnosti pojedinih faktora atraktivnosti za sveukupni stupanj atraktivnosti destinacije te o postojanju eventualnog raskoraka između temeljnih turističkih resursa neke destinacije i zahtjeva koji dominiraju na glavnim emitivnim tržištima. Na taj se način može utvrditi trenutna tržišna pozicija bilo koje destinacije i procijeniti postoji li potreba za njezinim tržišnim repozicioniranjem. Stoga, predloženi model turističkim ekspertima može poslužiti kao koristan istraživački instrument za potrebe destitiacijskog marketitiga i menadžmenta.