Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Digitalizacija u Srbiji u kontekstu medijske strategije Vojvodine s fokusom na medije nacionalnih manjina

Dubravka Valić Nedeljković ; Sveučilište u Novom Sadu, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 57-74

preuzimanja: 504

citiraj


Sažetak

Dva su osnovna zadatka koja Srbija mora veoma brzo obaviti: a) donošenje medijske strategije i b) digitalizacija. Način na koji budu obavljeni ovi zadaci direktno će utjecati na medije na jezicima nacionalnih manjina. Prema nadležnostima koje je Vojvodina dobila novim Statutom iz 2009. godine, pripremanje prijedloga za medijsku strategiju na području Pokrajine zadatak je koji bi trebao obilježiti aktivnosti pokrajinske vlade u suradnji s medijskim stručnjacima u prvoj polovici 2011. godine. Strategijom moraju biti predviđeni modaliteti u kojima će u digitalnim uvjetima djelovati mediji na jezicima nacionalnih manjina. Bitno je da prije toga Strategija definira što se smatra medijima na jezicima nacionalnih zajednica jer je ponuda prakse veoma razuđena. Hoće li digitalizacijom ovi mediji dobiti ili izgubiti i na koji će način oni iskoristiti mogućnosti koje pružaju nove tehnologije, također su pitanja kojima se bavi ovaj tekst.

Ključne riječi

mediji na jezicima nacionalnih zajednica; startegija; digitalizacija

Hrčak ID:

77874

URI

https://hrcak.srce.hr/77874

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.224 *