hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada

Mirjana Radalj ; Osnovna škola o. Petra Perice, Makarska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 59-80 preuzimanja: 19* citiraj
APA 6th Edition
Radalj, M. (2012). Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada. Školski vjesnik, 61 (1.-2.), 59-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81013
MLA 8th Edition
Radalj, Mirjana. "Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada." Školski vjesnik, vol. 61, br. 1.-2., 2012, str. 59-80. https://hrcak.srce.hr/81013. Citirano 04.12.2021.
Chicago 17th Edition
Radalj, Mirjana. "Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada." Školski vjesnik 61, br. 1.-2. (2012): 59-80. https://hrcak.srce.hr/81013
Harvard
Radalj, M. (2012). 'Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada', Školski vjesnik, 61(1.-2.), str. 59-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81013 (Datum pristupa: 04.12.2021.)
Vancouver
Radalj M. Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 04.12.2021.];61(1.-2.):59-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81013
IEEE
M. Radalj, "Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada", Školski vjesnik, vol.61, br. 1.-2., str. 59-80, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81013. [Citirano: 04.12.2021.]

Sažetak
Uključivanje učenika u aktivne interdisciplinarne oblike učenja, utemeljene na integraciji sadržaja različitih izvannastavnih aktivnost, povećava njihovu motivaciju za osobno angažiranje pri stjecanju znanja i razvoju vještina. Ovakav složeni oblik interdisciplinarnog povezivanja zahtijeva suradnju svih voditelja izvannastavnih aktivnosti uključenih u projekt, koji zajedno realiziraju kroskurikulumsko planiranje i integracijsko povezivanje. Osmišljenom didaktičkometodičkom pričom učenici se dodatno motiviraju pri stjecanju, produbljivanju, utvrđivanju i uporabi znanja iz različitih područja odgojno-obrazovnog rada. Projektnim zadatkom, kao najprikladnijom strategijom odgojno-obrazovnog rada, učenike se potiče na kritičko i stvaralačko promišljanje i učinkovitu primjenu znanja i ideja iz različitih disciplina. Unutar provođenja odabrane strategije naglašena je mogućnost ostvarivanja ciljeva poticanja poduzetnosti, odnosno razvijanja poduzetničkih kompetencija učenika.

Ključne riječi
didaktičko-metodička priča; integracijsko povezivanje; kroskurikulumsko planiranje; poduzetničke kompetencije; projektni zadatak

Hrčak ID: 81013

URI
https://hrcak.srce.hr/81013

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 386 *