Prethodno priopćenje
Dijete i umjetničko djelo − Pablo Picasso
Marija Brajčić
; Filozofski fakultet u Splitu
Dubravka Kuščević
; Filozofski fakultet u Splitu
Sažetak
Zornost je imanentna promatranju likovnih djela. Razlikujemo promatranje različitih reprodukcija te promatranje originalnih umjetnina. Pitanje koje nam se nameće jest: Što djeci prikazati? Neki metodičari smatraju kako se zapravo niti jedan nastavni sat Likovne kulture ne bi trebao održati bez upotrebe barem jedne reprodukcije. Likovna pedagogija nezamisliva je bez likovne umjetnosti, jer se ona na njoj zasniva i njezin je osnovni izvor. Odgoj za i kroz umjetnost također potiče kognitivni razvoj i pridonosi da ono što i kako učenici uče odgovora potrebama modernih društava u kojima žive. Cilj i zadaci ovog rada bili su ispitati dojmove učenika o djelima likovnog umjetnika Pabla Picassa te utvrditi reakcije i sklonosti djece prema njima. Istraživanje je pokazalo da učenici i učenice različito reagiraju na likovna djela kubizma, a u ovom slučaju djela Pabla Picassa, ali i da općenito prihvaćaju djela ovog umjetnika. Najzanimljivije rezultate donijela su pitanja otvorenog tipa odgovarajući na koja djeca izražavaju svoje dojmove o likovnim djelima.
Ključne riječi
likovna kultura; likovna djela; Pablo Picasso; umjetničke sklonosti
Hrčak ID:
81027
URI
Datum izdavanja:
10.4.2012.
Posjeta: 3.416 *