Prethodno priopćenje
MARKETING INFORMACIJSKI SISTEM S POSEBNIM OSVRTOM NA RAČUNOVODSTVENE INFORMACIJE ZA POTREBE MARKETINGA
Stjepan Bratko
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
U teoriji, a dakako i praksi, marketinga u sve većoj mjeri dolazi do izražaja primjena informatike. Već sama činjenica da je nemoguće postaviti iole efikasni sistem marketinga bez primjerenog mu informacijskog sistema, dovoljno govori o značenju informatike za potrebe tržišne funkcije. Čak štaviše, veoma često se u posljednje vrijeme polazi od toga da se marketing informacijski sistem uzima kao glavna okosnica čitavom djelovanju ostalih funkcija marketinga. Prema tome, informatika kao znanstveno područje postaje "conditio sine qua non" suvremenog tržišnog poslovanja, a postavljanje efikasnog informacijskog sistema presudna činjenica efikasnom marketingu. Od različitih aspekata tržišnih informacija ili informacija za potrebe tržišne politike posebno značenje imaju računovodstvene informacije kao jedan od presudnih elemenata za vođenje tržišne, a i ukupne poslovne politike OUR-a. Isto tako u funkcionalnom i organizacijskom smislu subsistem računovodstvenih informacija postaje vitalni dio integralnog marketing informacijskog sistema.
Ključne riječi
Hrčak ID:
81228
URI
Datum izdavanja:
12.12.1980.
Posjeta: 1.247 *