UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI
Stjepan Bratko
; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Biserka Biškup
; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
APA 6th Edition Bratko, S. i Biškup, B. (1979). UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), 229-262. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81273
MLA 8th Edition Bratko, Stjepan i Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , br. 2-3, 1979, str. 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition Bratko, Stjepan i Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences , br. 2-3 (1979): 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273
Harvard Bratko, S., i Biškup, B. (1979). 'UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI', Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), str. 229-262. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81273 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver Bratko S, Biškup B. UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1979 [pristupljeno 24.01.2021.];(2-3):229-262. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81273
IEEE S. Bratko i B. Biškup, "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., br. 2-3, str. 229-262, 1979. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81273. [Citirano: 24.01.2021.]
Sažetak Optimalizacija integriteta nastupa i pravilnog funkcioniranja marketing miksa od vitalnog je značenja za ukupnu tržišnu i poslovnu politiku udruženog rada. S tim u vezi je i ključan zadatak izbora i određivanja odgovarajuće strategije. Izbor strateškog djelovanja vrlo je kompleksan zadatak, a nedvojbeno je da je jedan od bitnih faktora (u mnogim slučajevima i najhitniji) motivacija potrošača na kupnju. Preferencije potrošača u punoj mjeri utječu na realizaciju a time i dohodak udruženog rada, a najčešće su rezultat njihovih motivacijskih opredjeljenja. Marketing miks, kao optimalizacija interakcijskog nastupanja svih elemenata marketinga, predstavlja sredstvo za postizavanje marketing planova. S tim u vezi je i osnovni zadatak marketinga da tu aktivnost pravilno orijentira. Aplikacija na konkretna istraživanja prakse udruženog rada pokazala je značajnu povezanost i potrebu determinirajućeg djelovanja motivacija na izbor strategije marketing miksa.