hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI

Stjepan Bratko ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Biserka Biškup ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (8 MB) str. 229-262 preuzimanja: 310* citiraj
APA 6th Edition
Bratko, S. i Biškup, B. (1979). UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), 229-262. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81273
MLA 8th Edition
Bratko, Stjepan i Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences, vol. , br. 2-3, 1979, str. 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273. Citirano 24.08.2019.
Chicago 17th Edition
Bratko, Stjepan i Biserka Biškup. "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI." Journal of Information and Organizational Sciences , br. 2-3 (1979): 229-262. https://hrcak.srce.hr/81273
Harvard
Bratko, S., i Biškup, B. (1979). 'UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI', Journal of Information and Organizational Sciences, (2-3), str. 229-262. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81273 (Datum pristupa: 24.08.2019.)
Vancouver
Bratko S, Biškup B. UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI. Journal of Information and Organizational Sciences [Internet]. 1979 [pristupljeno 24.08.2019.];(2-3):229-262. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81273
IEEE
S. Bratko i B. Biškup, "UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI", Journal of Information and Organizational Sciences, vol., br. 2-3, str. 229-262, 1979. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81273. [Citirano: 24.08.2019.]

Sažetak
Optimalizacija integriteta nastupa i pravilnog funkcioniranja marketing miksa od vitalnog je značenja za ukupnu tržišnu i poslovnu politiku udruženog rada. S tim u vezi je i ključan zadatak izbora i određivanja odgovarajuće strategije. Izbor strateškog djelovanja vrlo je kompleksan zadatak, a nedvojbeno je da je jedan od bitnih faktora (u mnogim slučajevima i najhitniji) motivacija potrošača na kupnju. Preferencije potrošača u punoj mjeri utječu na realizaciju a time i dohodak udruženog rada, a najčešće su rezultat njihovih motivacijskih opredjeljenja. Marketing miks, kao optimalizacija interakcijskog nastupanja svih elemenata marketinga, predstavlja sredstvo za postizavanje marketing planova. S tim u vezi je i osnovni zadatak marketinga da tu aktivnost pravilno orijentira. Aplikacija na konkretna istraživanja prakse udruženog rada pokazala je značajnu povezanost i potrebu determinirajućeg djelovanja motivacija na izbor strategije marketing miksa.

Hrčak ID: 81273

URI
https://hrcak.srce.hr/81273

Posjeta: 733 *