Stručni rad
Primjena fotografije u nastavi talijanskoga jezika
Katarina Krnić
; Sveučilišni studijski centar za stručne studije Split
Sažetak
Na samom početku članka ukratko se predstavlja termin fotografije. Zatim se, prateći dvjestogodišnju povijest fotografije, iznose glavne značajke njezina razvojnog puta. U nastavku se iznose kriteriji o kojima je nužno voditi računa pri pravilnom odabiru fotografije u nastavi talijanskoga jezika. U središnjem dijelu članka jedna za drugom sistematično se nižu brojne aktivnosti primjenjive u nastavnoj obradi fotografije. Radi se o poticajnim vježbama koje na jedinstven način pridonose učvršćivanju gramatičke, leksičke i kulturološke kompetencije učenika. Na samom kraju članka iznose se razlozi koji fotografiju čine valjanim i dobrodošlim nastavnim sredstvom.
Ključne riječi
fotografija; razvoj fotografije; kriteriji; obrada; didaktički materijal
Hrčak ID:
82329
URI
Datum izdavanja:
30.9.2011.
Posjeta: 1.224 *