Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Primjena fotografije u nastavi talijanskoga jezika

Katarina Krnić ; Sveučilišni studijski centar za stručne studije Split


Puni tekst: hrvatski pdf 656 Kb

str. 349-359

preuzimanja: 200

citiraj


Sažetak

Na samom početku članka ukratko se predstavlja termin fotografije. Zatim se, prateći dvjestogodišnju povijest fotografije, iznose glavne značajke njezina razvojnog puta. U nastavku se iznose kriteriji o kojima je nužno voditi računa pri pravilnom odabiru fotografije u nastavi talijanskoga jezika. U središnjem dijelu članka jedna za drugom sistematično se nižu brojne aktivnosti primjenjive u nastavnoj obradi fotografije. Radi se o poticajnim vježbama koje na jedinstven način pridonose učvršćivanju gramatičke, leksičke i kulturološke kompetencije učenika. Na samom kraju članka iznose se razlozi koji fotografiju čine valjanim i dobrodošlim nastavnim sredstvom.

Ključne riječi

fotografija; razvoj fotografije; kriteriji; obrada; didaktički materijal

Hrčak ID:

82329

URI

https://hrcak.srce.hr/82329

Datum izdavanja:

30.9.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.224 *