hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj

Snježana Dimzov   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7047-8542 ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (631 KB) str. 433-444 preuzimanja: 64* citiraj
APA 6th Edition
Dimzov, S. (2010). Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj. Školski vjesnik, 59 (3.), 433-444. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82388
MLA 8th Edition
Dimzov, Snježana. "Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj." Školski vjesnik, vol. 59, br. 3., 2010, str. 433-444. https://hrcak.srce.hr/82388. Citirano 06.12.2021.
Chicago 17th Edition
Dimzov, Snježana. "Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj." Školski vjesnik 59, br. 3. (2010): 433-444. https://hrcak.srce.hr/82388
Harvard
Dimzov, S. (2010). 'Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj', Školski vjesnik, 59(3.), str. 433-444. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82388 (Datum pristupa: 06.12.2021.)
Vancouver
Dimzov S. Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 06.12.2021.];59(3.):433-444. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82388
IEEE
S. Dimzov, "Pismenost mladih - komentar PISA 2006. rezultata u hrvatskoj", Školski vjesnik, vol.59, br. 3., str. 433-444, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82388. [Citirano: 06.12.2021.]

Sažetak
: Rad je prikaz rezultata istraživanja Programa za međunarodnu procjenu učenika (Programme for International Student Assessment) PISA 2006. u Hrvatskoj koji provodi međunarodni Konzorcij institucija zemalja OECD-a. Procjenjuje se znanje ii vještine iz tri ispitna područja: čitalačke, matematičke i prirodoslovne pismenost,i s naglaskom na ovu posljednju kao glavno područje ispitivanja. U sva tri područja Hrvatska statistički značajno zaostaje za prosjekom zemalja OECD-a. Najbolje rezultate hrvatski petnaestogodišnjaci pokazali su iz prirodoslovne pismenosti, slijedi čitateljska pismenost, a najlošiji su rezultatii iz matematičke pismenosti. Rezultati upućuju na nedostatke obrazovne politike i potrebu osuvremenjivanja kurikuluma u smislu kompetencijskog pristupa. S obzirom na to da je reforma obrazovanja u tijeku, buduća istraživanja pokazat će njezinu uspješnost u pripremanju učenika za nastavak obrazovanja ili uključivanje u proces rada.

Ključne riječi
kompetencije; PISA; pismenost; znanje; vještine

Hrčak ID: 82388

URI
https://hrcak.srce.hr/82388

[engleski]

Posjeta: 728 *