Izvorni znanstveni članak
Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja
Vesna Kostović Vranješ
; Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Sažetak
Zbog brzog i jednostavnog pristupa neograničenom broju informacija, mogućnosti primjene postojećih obrazovnih programa i prilagođivanja različitih sadržaja zahtjevima nastave, internet omogućuje unaprjeđivanje procesa učenja u školama i na fakultetima te čini temelj novoj kulturi učenja i otvorenosti prema novim spoznajama, medijima i tehnologijama. U kontekstu navedenog, cilj je ovog rada bio utvrditi koliko su se studenti prve i treće godine učiteljskih studija (studijskih grupa: Učitelji i Biologija-kemija) te studenti Sveučilišnog odjela Biologija i ekologija mora Sveučilišta u Splitu koristili internetom u srednjim školama te koliko se tijekom studija služe njime u svladavanju nastavnih sadržaja biologije i prirodoslovlja. Pomoću upitnika „Nastava biologije i dodatni izvori znanja“, na uzorku od 181 ispitanika, utvrđeno je kako se učenici i studenti u našim školama i na fakultetima malo koriste internetom kao dodatnim izvorom znanja. Iskazane sveze i razlike s nezavisnim varijablama više su posljedica osobnih interesa i osposobljenosti pojedinca za upotrebu interneta nego rezultat njegove sustavne upotrebe u odgojno-obrazovnom procesu naših obrazovnih ustanova.
Ključne riječi
biologija; internet; fakultet; nastava; prirodoslovlje; srednja škola
Hrčak ID:
82412
URI
Datum izdavanja:
30.12.2010.
Posjeta: 1.625 *