hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja

Amand Papotnik ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Gorazd I. Gumzej ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko

Puni tekst: hrvatski, pdf (204 KB) str. 127-139 preuzimanja: 496* citiraj
APA 6th Edition
Papotnik, A. i I. Gumzej, G. (2008). Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja. Školski vjesnik, 57 (1.-2.), 127-139. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82615
MLA 8th Edition
Papotnik, Amand i Gorazd I. Gumzej. "Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja." Školski vjesnik, vol. 57, br. 1.-2., 2008, str. 127-139. https://hrcak.srce.hr/82615. Citirano 07.12.2021.
Chicago 17th Edition
Papotnik, Amand i Gorazd I. Gumzej. "Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja." Školski vjesnik 57, br. 1.-2. (2008): 127-139. https://hrcak.srce.hr/82615
Harvard
Papotnik, A., i I. Gumzej, G. (2008). 'Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja', Školski vjesnik, 57(1.-2.), str. 127-139. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82615 (Datum pristupa: 07.12.2021.)
Vancouver
Papotnik A, I. Gumzej G. Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja. Školski vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 07.12.2021.];57(1.-2.):127-139. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82615
IEEE
A. Papotnik i G. I. Gumzej, "Računalo u nastavi tehnike i tehnologije u osnovnoj školi između mogućnosti i očekivanja", Školski vjesnik, vol.57, br. 1.-2., str. 127-139, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82615. [Citirano: 07.12.2021.]

Sažetak
Doprinos obrađuje mogućnosti upotrebe računala kao pomagala u nastavi Tehnike i tehnologije. Kada su u pitanju računalne strategije koje dolaze u obzir u Tehnici i tehnologiji, naglašavamo da je računalo bitno nastavno pomagalo, ali ono nipošto nije jedini medij za ostvarenje ciljeva. Prikazujemo uključivanje računala u obrazovni proces, gdje ono, uz druga nastavna sredstva, omogućuje učenicima stjecanje novih znanja, spretnosti i navika, u suradnji s učiteljem. Istraživanje je pokazalo da višekratna upotreba računalnih strategija može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces, a ni u kojem slučaju neće iskorijeniti praktični rad i eksperimentiranje, koji i dalje moraju biti temelji nastave Tehnike i tehnologije.

Ključne riječi
Tehnika i tehnologija; računalne strategije; odgojno - obrazovni proces; znanja; spretnosti i navike

Hrčak ID: 82615

URI
https://hrcak.srce.hr/82615

[engleski]

Posjeta: 1.061 *