hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada

Amand Papotnik ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Srwećko Glodež ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Gorazd I. Gumzej ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Tina Brglez ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (168 KB) str. 311-319 preuzimanja: 257* citiraj
APA 6th Edition
Papotnik, A., Glodež, S., I. Gumzej, G. i Brglez, T. (2008). Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada. Školski vjesnik, 57 (3. - 4.), 311-319. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82630
MLA 8th Edition
Papotnik, Amand, et al. "Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada." Školski vjesnik, vol. 57, br. 3. - 4., 2008, str. 311-319. https://hrcak.srce.hr/82630. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Papotnik, Amand, Srwećko Glodež, Gorazd I. Gumzej i Tina Brglez. "Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada." Školski vjesnik 57, br. 3. - 4. (2008): 311-319. https://hrcak.srce.hr/82630
Harvard
Papotnik, A., et al. (2008). 'Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada', Školski vjesnik, 57(3. - 4.), str. 311-319. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82630 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Papotnik A, Glodež S, I. Gumzej G, Brglez T. Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada. Školski vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 05.12.2021.];57(3. - 4.):311-319. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82630
IEEE
A. Papotnik, S. Glodež, G. I. Gumzej i T. Brglez, "Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada", Školski vjesnik, vol.57, br. 3. - 4., str. 311-319, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82630. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Rad obrađuje tematiku međupredmetnoga planiranja i povezivanja kao čimbenika suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno-obrazovnoga rada. U tom je konteksu najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno-obrazovnog rada koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja i uporabe znanja s područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U tako zacrtanoj strategiji može se iskazivati međupredmetno planiranje i po-vezivanje te se ostvaruje težnja za stjecanjem boljeg znanja, jer su konstruktivisti mišljenja da znanje u gotovom obliku ne možeš drugome ‘dati’ niti ga od koga ‘primiti’, nego ga svatko mora vlastitom misaonom aktivnosti ponovno izgraditi.

Ključne riječi
prirodoslovlje; tehnika i tehnologija; ekologija; postupci; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta; vrijednosti; znanja; vještine; navike

Hrčak ID: 82630

URI
https://hrcak.srce.hr/82630

[engleski]

Posjeta: 596 *