Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju

Stjepan Rodek ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije Sveučilišta u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb

str. 7-15

preuzimanja: 1.007

citiraj


Sažetak

U istraživanjima medijskog učinka razvijeni su do danas brojni modeli istraživanja u kojima dolaze do izražaja različiti odnosi između medija, medijske poruke i recipijenta. Nakon defi niranja osnovnih pojmova (medij, masovni medij, medijski učinak), u radu se analiziraju pojedine vrste modela (tradicionalni model, model koji uvažava zadovoljavanje potreba, interakcionistički model, model latentnih posljedica te model koji se temelji na medijskoj socijalizaciji).

Ključne riječi

masovni medij; medij; medijski učinak; modeli istraživanja medija; učenici

Hrčak ID:

82647

URI

https://hrcak.srce.hr/82647

Datum izdavanja:

30.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.747 *