Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Na tragu ishoda učenja : kompetencije diplomiranih knjižničara Odsjeka za informacijske znanosti u Osijeku

Kornelija Petr Balog orcid id orcid.org/0000-0002-4970-9446
Ivana Martinović


Puni tekst: hrvatski pdf 286 Kb

str. 1-17

preuzimanja: 464

citiraj


Sažetak

Ovaj rad prikazuje mišljenja poslodavaca o tome koliko kvalitetno Odsjek za informacijske znanosti u Osijeku uspijeva odgovoriti zahtjevima tržišta i svoje studente tijekom nastavnog postupka poučiti i pripremiti za njihov poziv. Istraživanje je provedeno na širem prostoru Slavonije i Baranje, odnosno među onim ustanovama (prvenstveno visokoškolskim i narodnim knjižnicama) za koje postoje saznanja da zapošljavaju bivše studente Odsjeka za informacijske znanosti u Osijeku.
Predstavljeni rezultati prikupljeni su u sklopu jednogodišnjeg projekta “Sustavni pristup uvođenju ishoda učenja u obrazovanje studenata na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku” (SUPER UNIOS) koji na temeljima postojeće strukture sustava za osiguranje unapređenja kvalitete obrazovanja nastoji definirati i promovirati mjesto kompetencija, a u konačnici, i ishoda učenja u visokoškolskom obrazovanju na osječkom Sveučilištu.

Ključne riječi

ishodi učenja; kompetencije; knjižničari; osiguranje kvalitete; Odsjek za informacijske znanosti u Osijeku; SUPER UNIOS

Hrčak ID:

83011

URI

https://hrcak.srce.hr/83011

Datum izdavanja:

2.4.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.270 *