hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

(D)evolucija marketinga

Mladen Divković   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1492-9884 ; Marketing Manager & stručni savjetnik, profine GmbH profine Croatia d.o.o., V. Gorica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (115 KB) str. 55-58 preuzimanja: 760* citiraj
APA 6th Edition
Divković, M. (2007). (D)evolucija marketinga. Tehnički glasnik, 1 (1-2), 55-58. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85983
MLA 8th Edition
Divković, Mladen. "(D)evolucija marketinga." Tehnički glasnik, vol. 1, br. 1-2, 2007, str. 55-58. https://hrcak.srce.hr/85983. Citirano 12.08.2020.
Chicago 17th Edition
Divković, Mladen. "(D)evolucija marketinga." Tehnički glasnik 1, br. 1-2 (2007): 55-58. https://hrcak.srce.hr/85983
Harvard
Divković, M. (2007). '(D)evolucija marketinga', Tehnički glasnik, 1(1-2), str. 55-58. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85983 (Datum pristupa: 12.08.2020.)
Vancouver
Divković M. (D)evolucija marketinga. Tehnički glasnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.08.2020.];1(1-2):55-58. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85983
IEEE
M. Divković, "(D)evolucija marketinga", Tehnički glasnik, vol.1, br. 1-2, str. 55-58, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85983. [Citirano: 12.08.2020.]

Sažetak
Prije doba televizije, tamo negdje do 50-ih godina XX st. marketing u smislu u kojem ga danas poznajemo zapravo nije ni postojao. Proizvođači su ispunjavali potrebe – ako ste proizveli nešto što tržište traži, uz to imali osiguranu distribuciju i ako ste proizvod (ili uslugu, ili... bilo što) prodavali po razumnoj cijeni, prodaja je bila osigurana.
A onda je došlo zlatno doba marketinga.

Ključne riječi
televizija; marketing; mediji

Hrčak ID: 85983

URI
https://hrcak.srce.hr/85983

Posjeta: 1.141 *