Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

(D)evolucija marketinga

Mladen Divković orcid id orcid.org/0000-0003-1492-9884 ; Marketing Manager & stručni savjetnik, profine GmbH profine Croatia d.o.o., V. Gorica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 115 Kb

str. 55-58

preuzimanja: 1.143

citiraj


Sažetak

Prije doba televizije, tamo negdje do 50-ih godina XX st. marketing u smislu u kojem ga danas poznajemo zapravo nije ni postojao. Proizvođači su ispunjavali potrebe – ako ste proizveli nešto što tržište traži, uz to imali osiguranu distribuciju i ako ste proizvod (ili uslugu, ili... bilo što) prodavali po razumnoj cijeni, prodaja je bila osigurana.
A onda je došlo zlatno doba marketinga.

Ključne riječi

televizija; marketing; mediji

Hrčak ID:

85983

URI

https://hrcak.srce.hr/85983

Datum izdavanja:

1.10.2007.

Posjeta: 1.923 *