hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE

Paris Tsartas ; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Andreas Papatheodorou   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9484-7517 ; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Theodoros Stavrinoudis ; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Nikolaos Pappas ; School of Culture and Lifestyle, University of Derby, Buxton, U.K.

Puni tekst: hrvatski, pdf (6 MB) str. 49-72 preuzimanja: 401* citiraj
APA 6th Edition
Tsartas, P., Papatheodorou, A., Stavrinoudis, T. i Pappas, N. (2011). NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE. Acta turistica, 23 (1), 49-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/86555
MLA 8th Edition
Tsartas, Paris, et al. "NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE." Acta turistica, vol. 23, br. 1, 2011, str. 49-72. https://hrcak.srce.hr/86555. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Tsartas, Paris, Andreas Papatheodorou, Theodoros Stavrinoudis i Nikolaos Pappas. "NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE." Acta turistica 23, br. 1 (2011): 49-72. https://hrcak.srce.hr/86555
Harvard
Tsartas, P., et al. (2011). 'NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE', Acta turistica, 23(1), str. 49-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/86555 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Tsartas P, Papatheodorou A, Stavrinoudis T, Pappas N. NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE. Acta turistica [Internet]. 2011 [pristupljeno 27.11.2020.];23(1):49-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86555
IEEE
P. Tsartas, A. Papatheodorou, T. Stavrinoudis i N. Pappas, "NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE", Acta turistica, vol.23, br. 1, str. 49-72, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86555. [Citirano: 27.11.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (6 MB) str. 49-72 preuzimanja: 183* citiraj
APA 6th Edition
Tsartas, P., Papatheodorou, A., Stavrinoudis, T. i Pappas, N. (2011). EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE. Acta turistica, 23 (1), 49-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/86555
MLA 8th Edition
Tsartas, Paris, et al. "EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE." Acta turistica, vol. 23, br. 1, 2011, str. 49-72. https://hrcak.srce.hr/86555. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Tsartas, Paris, Andreas Papatheodorou, Theodoros Stavrinoudis i Nikolaos Pappas. "EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE." Acta turistica 23, br. 1 (2011): 49-72. https://hrcak.srce.hr/86555
Harvard
Tsartas, P., et al. (2011). 'EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE', Acta turistica, 23(1), str. 49-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/86555 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Tsartas P, Papatheodorou A, Stavrinoudis T, Pappas N. EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE. Acta turistica [Internet]. 2011 [pristupljeno 27.11.2020.];23(1):49-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86555
IEEE
P. Tsartas, A. Papatheodorou, T. Stavrinoudis i N. Pappas, "EMERGING DYNAMICS IN THE TRAVEL AGENCIES SECTOR: EVIDENCE FROM GREECE", Acta turistica, vol.23, br. 1, str. 49-72, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/86555. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Aktualni razvoj događaja u međunarodnom turističkom okruženju i promjene u turističkoj potražnji, kao i ponudi, izvršili su važan utjecaj na turističke agencije i povećali vanjske rizike i prijetnje s kojima se suočavaju. Neke od tih promjena odnose se na nove tehnologije i proširenje njihove uporabe od strane poduzeća u turizmu i krajnjih korisnika/turista. Takve su prijetnje intenzivnije u slučaju malih turističkih agencija i, preciznije, onih koji djeluju na lokacijama ili zemljama koje rado primaju turiste, poput Grčke. Cilj ovog članka je ispitati u kojoj su mjeri grčke turističke agencije prihvatile informacijske tehnologije (IT), koliko važnom smatraju uporabu IT-a za unaprjeđenje njihova djelovanja i učinkovitosti i jesu li spremne dalje ulagati u informacijske tehnologije u budućnosti. Anketa, koja je provođena putem strukturiranih osobnih intervjua upućenih direktorima i vlasnicima turističkih agencija, otkrila je korisne informacije o važnosti koja se pripisuje informacijskim tehnologijama s obzirom na geografsku lokaciju poduzeća, između ostalog, i položaja intervjuirane osobe u poduzeću.

Ključne riječi
turističke agencije; poduzeća u turizmu; informacijske tehnologije; rezervacije; ljudski resursi; Grčka

Hrčak ID: 86555

URI
https://hrcak.srce.hr/86555

[engleski]

Posjeta: 1.092 *