Stručni rad
ZNAČAJ I UTJECAJ ELEKTRONSKIH MEDIJA NA POPULARIZACIJU SPORTA
Allen Bartoš
; Udruga za šport i rekreaciju „Veteran '91.“, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj rada je utvrditi da je rezultat referenduma Republike Hrvatske o EU gotovo preko noći počeo otvarati nova obzorja pa su novi pogledi iz Hrvatske sve spontaniji i šire okrenuti Europi, ponajprije državama iz sastava Europske unije, a uz to i šire. Kažemo li šire svjesni smo da je Hrvatska u Europskoj uniji posebne pozicije glede jadranske obale koja je čini sredozemnom, odnosno mediteranskom zemljom. A to znači da u geopolitičkom, strateško-taktičkom i ekonomskom aspektu Hrvatska može participirati i u asocijaciji mediteranskih zemalja.
Ključne riječi
sport; popularnost; elektronički mediji; komercijalizacija; javnost
Hrčak ID:
87769
URI
Datum izdavanja:
27.9.2012.
Posjeta: 7.133 *