Stručni rad
MARKETINŠKO PLANIRANJE SUBJEKATA SREDNJEG PODUZETNIŠTVA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI
MARTINA BELAVIĆ
; GRAD KARLOVAC
NIKOLINA VOJAK
orcid.org/0000-0003-2502-0625
; VELEUČILIŠTE U KARLOVCU
TIHANA CEGUR RADOVIĆ
orcid.org/0000-0002-1030-3449
; KARLOVAČKA BANKA d.d.
Sažetak
Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najćešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške
planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj
županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.
Ključne riječi
plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola
Hrčak ID:
87854
URI
Datum izdavanja:
20.8.2012.
Posjeta: 2.172 *