hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections

Angel Fernandez-Flores
Saul Valerdiz
Luis G Crespo
Ramon Rodriguez

Puni tekst: engleski, PDF (277 KB) str. 0-0 preuzimanja: 1.574* citiraj
APA 6th Edition
Fernandez-Flores, A., Valerdiz, S., G Crespo, L. i Rodriguez, R. (2011). Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections. Acta Dermatovenerologica Croatica, 19 (2), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/89022
MLA 8th Edition
Fernandez-Flores, Angel, et al. "Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections." Acta Dermatovenerologica Croatica, vol. 19, br. 2, 2011, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/89022. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Fernandez-Flores, Angel, Saul Valerdiz, Luis G Crespo i Ramon Rodriguez. "Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections." Acta Dermatovenerologica Croatica 19, br. 2 (2011): 0-0. https://hrcak.srce.hr/89022
Harvard
Fernandez-Flores, A., et al. (2011). 'Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections', Acta Dermatovenerologica Croatica, 19(2), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/89022 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Fernandez-Flores A, Valerdiz S, G Crespo L, Rodriguez R. Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections. Acta Dermatovenerol Croat. [Internet]. 2011 [pristupljeno 29.11.2021.];19(2):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/89022
IEEE
A. Fernandez-Flores, S. Valerdiz, L. G Crespo i R. Rodriguez, "Granulomatous Response due to Anabolic Steroid Injections", Acta Dermatovenerologica Croatica, vol.19, br. 2, str. 0-0, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/89022. [Citirano: 29.11.2021.]

Ključne riječi
steroids; anabolic; silicone; triamcinolone; foreign body; granuloma; cutaneous fillers

Hrčak ID: 89022

URI
https://hrcak.srce.hr/89022

Posjeta: 1.752 *