Izvorni znanstveni članak
RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI
Anny Brusić
; Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 14.790 Kb
str. 145-161
preuzimanja: 729
citiraj
APA 6th Edition
Brusić, A. (1994). RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI. Kriminologija & socijalna integracija, 2 (2), 145-161. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/93857
MLA 8th Edition
Brusić, Anny. "RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI." Kriminologija & socijalna integracija, vol. 2, br. 2, 1994, str. 145-161. https://hrcak.srce.hr/93857. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Brusić, Anny. "RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI." Kriminologija & socijalna integracija 2, br. 2 (1994): 145-161. https://hrcak.srce.hr/93857
Harvard
Brusić, A. (1994). 'RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI', Kriminologija & socijalna integracija, 2(2), str. 145-161. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/93857 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Brusić A. RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI. Kriminologija & socijalna integracija [Internet]. 1994 [pristupljeno 18.12.2024.];2(2):145-161. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/93857
IEEE
A. Brusić, "RAZLIKE U PROCJENJIVANJU SOCIOEMOCIONALNOG STATUSA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI OD STRANE RODITELJA I ODGAJATELJA KAO PRILOG PROBLEMU PREVENCIJE POREMEĆAJA U PONAŠANJU KOD DJECE PREDŠKOLSKE DOBI", Kriminologija & socijalna integracija, vol.2, br. 2, str. 145-161, 1994. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/93857. [Citirano: 18.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
socioemocionalni status djece predškolske dobi; roditelji; odgajatelji
Hrčak ID:
93857
URI
https://hrcak.srce.hr/93857
Datum izdavanja:
1.12.1994.
Posjeta: 1.446
*