hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Odnos učenika razredne nastave prema matematici

Irena Mišurac Zorica   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij
Melita Cvitanović

Puni tekst: hrvatski, pdf (771 KB) str. 443-459 preuzimanja: 57* citiraj
APA 6th Edition
Mišurac Zorica, I. i Cvitanović, M. (2012). Odnos učenika razredne nastave prema matematici. Školski vjesnik, 61. (4.), 443-459. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94779
MLA 8th Edition
Mišurac Zorica, Irena i Melita Cvitanović. "Odnos učenika razredne nastave prema matematici." Školski vjesnik, vol. 61., br. 4., 2012, str. 443-459. https://hrcak.srce.hr/94779. Citirano 08.12.2021.
Chicago 17th Edition
Mišurac Zorica, Irena i Melita Cvitanović. "Odnos učenika razredne nastave prema matematici." Školski vjesnik 61., br. 4. (2012): 443-459. https://hrcak.srce.hr/94779
Harvard
Mišurac Zorica, I., i Cvitanović, M. (2012). 'Odnos učenika razredne nastave prema matematici', Školski vjesnik, 61.(4.), str. 443-459. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94779 (Datum pristupa: 08.12.2021.)
Vancouver
Mišurac Zorica I, Cvitanović M. Odnos učenika razredne nastave prema matematici. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.12.2021.];61.(4.):443-459. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94779
IEEE
I. Mišurac Zorica i M. Cvitanović, "Odnos učenika razredne nastave prema matematici", Školski vjesnik, vol.61., br. 4., str. 443-459, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94779. [Citirano: 08.12.2021.]

Sažetak
U radu se pokušava ustvrditi odnos učenika nižih razreda prema nastavi matematike. Prikazani su rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku učenika od prvog do četvrtog razreda i u kojem se ispitao odnos učenika prema matematičkim sadržajima, načinima rada u njihovim razrednim odjelima te strahovi i predrasude koje učenici imaju prema matematici. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici u razrednoj nastavi ne smatraju matematiku teškom, rade aktivno i zainteresirano na satovima i nemaju veći strah od matematike, što predstavlja dobar temelj za kvalitetno i uspješno matematičko obrazovanje.

Ključne riječi
matematika; učenici nižih razreda; odnos; strah; načini rada

Hrčak ID: 94779

URI
https://hrcak.srce.hr/94779

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 698 *