Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UPRAVLJANJE MARKETINGOM U NAKLADNIŠTVU: ANALIZA STAVOVA STANOVNIŠTVA GRADA ĐAKOVA O GERILA MARKETINGU

Gordana Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-1166-6807
Ksenija Balić Mihalj


Puni tekst: hrvatski pdf 312 Kb

str. 16-23

preuzimanja: 1.073

citiraj


Sažetak

SAŽETAK – Marketing ima važnu ulogu u suvremenim gospodarskim i društvenim procesima, pa tako i u nakladničkoj djelatnosti. Polazeći od toga, u ovom je radu poseban naglasak stavljen na gerila marketing kao jednu od inovativnih inačica modernog marketinga. Rad se dotakao i primjerenosti gerila taktika s obzirom na specifičnu ulogu nakladnika. Budući da gerila marketing u hrvatskoj nakladničkoj djelatnosti još nije zaživio, namjera je ovog rada bila izvršiti analizu stavova javnosti o toj problematici. S tom je namjerom u rujnu 2011. godine provedeno istraživanje među punoljetnim stanovništvom grada Đakova. Ispitanici su vrednovali tvrdnje kojima se željelo provjeriti kakav je utjecaj reklama na njihovu odluku o kupovini knjiga, u kojoj mjeri podržavaju promociju knjiga tehnikama gerila marketinga i smatraju li da postoji nepovoljan utjecaj gerila marketinga na maloljetnike. Rezultati istraživanja pokazali su da je mišljenje stanovništva poprilično podijeljeno. Neke aspekte gerila marketinga određene skupine odobravaju, dok kod drugih izazivaju negativne reakcije. Načelno se ipak može zaključiti da je upotreba gerila marketing u nakladništvu pozitivno percipirana.

Ključne riječi

gerila marketing; nakladništvo; upravljanje; analiza stavova; unapređenje poslovanja

Hrčak ID:

96959

URI

https://hrcak.srce.hr/96959

Datum izdavanja:

30.6.2012.

Posjeta: 2.017 *