Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE

Petra Jelić
Linda Martić Kuran
Irena Bosnić


Puni tekst: hrvatski pdf 983 Kb

str. 62-70

preuzimanja: 883

citiraj


Sažetak

Uzimajući u obzir ubrzane ekonomske i socijalne promjene i tranziciju suvremenog društva u “društvo znanja” javljaju se brojni izazovi za kreiranje novih pristupa obrazovanju i učenju. Najkonkurentnija su ona gospodarstva, poslovni subjekti i pojedinci koji se uspješno prilagođavaju zahtjevima tržišta, na kojem vladaju znanje i visoka tehnologija, adekvatne razine obrazovanosti, stručnosti i inovativnosti zaposlenika. Zahtjevi za obrazovanjem i kontinuiranim profesionalnim razvijanjem zaposlenika stalno rastu te se u njihova znanja i vještine nastoji sve više ulagati, kako na državnoj, tako i na razini organizacija, ali i kroz samoinicijativu pojedinaca. Cilj ovog rada je dati kratak pregled koncepta cjeloživotnog učenja i ukazati na značaj postojanja sustava cjeloživotnog učenja za rast i razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Nadalje, govori se o važnosti provođenja politika cjeloživotnog učenja, stanju u Republici Hrvatskoj i potencijalima razvoja sustava cjeloživotnog učenja te opisuje osnovne instrumente Europske unije namjenjene financiranju projekata koji se bave cjeloživotnim učenjem.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; kompetencije; vrednovanje obrazovanja; kvalifikacijski okvir

Hrčak ID:

96967

URI

https://hrcak.srce.hr/96967

Datum izdavanja:

30.6.2012.

Posjeta: 1.669 *