Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

RAZVOJNE TENDENCIJE I STRUKTURNE PROMJENEU HRVATSKOJ TRGOVINI NA MALO

Zdenko Segetlija


Puni tekst: hrvatski pdf 213 Kb

str. 39-59

preuzimanja: 6.970

citiraj


Sažetak

U radu je dan pregled razvojnih tendencija u hrvatskoj trgovini na malo. Autor pokušava ustanoviti strukturne promjene trgovinskih poduzeća u smislu: promjena formata poslovnih jedinica (“pogona”), razvitka vertikalne integracije trgovine na veliko i trgovine na malo, i razvitka koncentracije u samoj trgovini na malo (broj, veličina i značenje maloprodajnih poduzeća i maloprodajnih poslovnih jedinica). Osim toga, pokušava ukazati na moguće smjerove djelovanja u smislu daljeg povezivanja trgovine na malo i proizvodnje i povezano s time razvijanje određenih novih formata (oblika) trgovine na malo.

Ključne riječi

trgovina na malo; maloprodajni format (oblik); vertikalna integracija; Republika Hrvatska

Hrčak ID:

9961

URI

https://hrcak.srce.hr/9961

Datum izdavanja:

25.1.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.163 *