Skip to the main content

Preliminary communication

RAZVOJNE TENDENCIJE I STRUKTURNE PROMJENEU HRVATSKOJ TRGOVINI NA MALO

Zdenko Segetlija


Full text: croatian pdf 213 Kb

page 39-59

downloads: 6.834

cite


Abstract

U radu je dan pregled razvojnih tendencija u hrvatskoj trgovini na malo. Autor pokušava ustanoviti strukturne promjene trgovinskih poduzeća u smislu: promjena formata poslovnih jedinica (“pogona”), razvitka vertikalne integracije trgovine na veliko i trgovine na malo, i razvitka koncentracije u samoj trgovini na malo (broj, veličina i značenje maloprodajnih poduzeća i maloprodajnih poslovnih jedinica). Osim toga, pokušava ukazati na moguće smjerove djelovanja u smislu daljeg povezivanja trgovine na malo i proizvodnje i povezano s time razvijanje određenih novih formata (oblika) trgovine na malo.

Keywords

trgovina na malo; maloprodajni format (oblik); vertikalna integracija; Republika Hrvatska

Hrčak ID:

9961

URI

https://hrcak.srce.hr/9961

Publication date:

25.1.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 8.656 *