hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja

Hicela Ivon ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (632 KB) str. 43-54 preuzimanja: 180* citiraj
APA 6th Edition
Ivon, H. (2013). Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja. Školski vjesnik, 62 (1), 43-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/99757
MLA 8th Edition
Ivon, Hicela. "Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja." Školski vjesnik, vol. 62, br. 1, 2013, str. 43-54. https://hrcak.srce.hr/99757. Citirano 30.11.2021.
Chicago 17th Edition
Ivon, Hicela. "Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja." Školski vjesnik 62, br. 1 (2013): 43-54. https://hrcak.srce.hr/99757
Harvard
Ivon, H. (2013). 'Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja', Školski vjesnik, 62(1), str. 43-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/99757 (Datum pristupa: 30.11.2021.)
Vancouver
Ivon H. Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja. Školski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 30.11.2021.];62(1):43-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99757
IEEE
H. Ivon, "Lutka i lutkarska igra u kurikulu predškolskog odgoja", Školski vjesnik, vol.62, br. 1, str. 43-54, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99757. [Citirano: 30.11.2021.]

Sažetak
Dječji vrtić kao životni prostor, kao mjesto igre i učenja djece i odraslih mora biti otvoren i odgovarati potrebama djece, roditelja te kulturne i društvene sredine u kojoj djeluje. Teoretski okvir prigodom organizacije institucionalnog ranog i predškolskog odgoja trebao bi otkrivati i poticati razvoj različitih dječjih potreba (Miljak, 1996). Uključivanje lutke u ostvarenje odgojno-obrazovnog procesa u dječjem vrtiću može pružiti mnoge mogućnosti za kreativan pedagoški pristup. Lutka kao vizualan, čujan i taktilan „instrument“ potaknut će djetetovu osjetljivost za poticaje iz okoline, te znatno potaknuti komunikaciju (verbalnu i neverbalnu) s odgojiteljem i vršnjacima. Kroz oblike poticanja s lutkom: igre lutkama, lutkarenje, pričanje s lutkama, razgovor s lutkama, učenje lutkama, lakše ćemo ostvariti kurikularne ciljeve, odnosno odgojno-obrazovni pristup (proces) koji polazi od: djetetovih prava i potreba, usmjerenosti na dijete i interakciju među djecom, poticanja razvoja djetetove pozitivne slike o sebi, razvoja djetetove samostalnosti, socijalne kompetencije i stvaralaštva.

Ključne riječi
predškolski kurikul; lutka; lutkarska igra; dječja samostalnost; dječja socijalna kompetencija; dječje stvaralaštvo

Hrčak ID: 99757

URI
https://hrcak.srce.hr/99757

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 1.301 *