Magistra Iadertina, Vol. 7 No. 1, 2012.
Pregledni rad
OBLICI TEKSTUALIZIRANIH ZADATAKA MNOŽENJA I DIJELJENJA I DJEČJE STRATEGIJE RJEŠAVANJA
Josipa Rudić
Maja Cindrić
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Sažetak
Suvremeni pristupi nastavi matematike ističu rješavanje problemskih situacija od učenika radi otkrivanja zakonitosti, upravljanja vlastitim znanjem i ovladavanja vještinom modeliranja situacija matematičkim alatom. Pristup problemskoj situaciji razlikuje se od osobe do osobe, i ne postoji univerzalni pristup koji se treba naučiti, već se njeguju vještine u njihovu pristupu. Nastavnikove strategije, zbog iskustva i znanja, razlikuju se od dječjih strategija, a da ne bi nametao osobne strategije nastavnik treba biti svjestan postojanja različitih učeničkih strategija. Ovaj rad daje pregled različitih situacija množenja i dijeljenja koje uključuju prirodne brojeve i strategije koje djeca upotrebljavaju za njihovo rješavanje.
Ključne riječi
koncept množenja i dijeljenja; postavljanje zadataka; partitivno i mjerno dijeljenje
Hrčak ID:
99898
URI
Datum izdavanja:
20.12.2012.
Posjeta: 3.073 *