APA 6th Edition Škerbić, M.M. (2012). Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (23), 469-490. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/99964
MLA 8th Edition Škerbić, Matija Mato. "Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol. , br. 23, 2012, str. 469-490. https://hrcak.srce.hr/99964. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition Škerbić, Matija Mato. "Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin , br. 23 (2012): 469-490. https://hrcak.srce.hr/99964
Harvard Škerbić, M.M. (2012). 'Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva', Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (23), str. 469-490. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/99964 (Datum pristupa: 20.04.2021.)
Vancouver Škerbić MM. Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin [Internet]. 2012 [pristupljeno 20.04.2021.];(23):469-490. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99964
IEEE M.M. Škerbić, "Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva", Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol., br. 23, str. 469-490, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99964. [Citirano: 20.04.2021.]
Sažetak Varaždinski filozofski krug Hrvatskog filozofskog društva bio je organizacija koja je željela okupiti nastavnike filozofske grupe predmeta na varaždinskim srednjim školama. U prikazu rad ide u dva faktografska pravca: historijsko - temporalni i personalno - znanstveni. Notiraju se ustroj i djelatnosti Kruga po datumima: okupljanje, organiziranje predavanja i predstavljanja knjiga. Zatim se rad okreće singularnoj znanstvenoj djelatnosti trojice najistaknutijih i najaktivnijih članova: Ivana Čehoka, Ćirila Čoha i Eduarda Vargovića. Kako je Krug bio posebno vezan uz časopis Metodički ogledi, rad prati djelatnost spomenute trojice unutar časopisa, primarno u vrijeme djelovanja Kruga, ali i kasnije. Konsekvencijalno gledano Krug svojevrsnu sublimaciju dosiže nakon formalnog ugasnuća (no ne i dokinuća) kroz doprinos ustroju nastave etike u srednjim školama u većoj mjeri te u manjoj mjeri filozofije.