Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 23.12.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 03.03.2015.

Sadržaj

Puni tekst

ANALIZA ZNAČAJKI RODNO UVJETOVANOG KOMUNIKACIJSKOG STILA U PODUZETNIČKOM DISKURSU (str. 7-16)

Nikolina Borčić, Sanja Kostelac, Jadranka Škarica
Prethodno priopćenje


ETIKA U RAČUNOVODSTVU (str. 17-22)

Malči Grivec
Pregledni rad


MARKETINŠKI ELEMENTI U FUNKCIJI RAZVOJA HRVATSKOGA TRŽIŠTA OSIGURANJA (str. 23-29)

Miro Stipić, Hrvoje Stipić
Pregledni rad


UPRAVLJANJE ČIMBENICIMA PROFITABILNOSTI INFORMACIJSKOG SEKTORA (str. 30-42)

Nataša Rupčić, Marina Kurjaković
Pregledni rad


ANALITIČKI PRISTUP FINANCIRANJU DUGOTRAJNE IMOVINE PUTEM LEASINGA (str. 43-47)

Dominika Crnjac
Stručni rad


GLOBALIZACIJA KAO PROCES RADA (str. 48-54)

Štros Danimir, Maja Coner, Danijel Bukovinski
Stručni rad


INNOVATION AS A GENERATOR OF SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT (str. 55-60)

Marina Jovićević Simin, Miladin Kalinić, Dragan Janjušić
Stručni rad


PREBUKIRANJE KAO NAČIN UPRAVLJANJA KAPACITETIMA U HOTELIJERSTVU (str. 76-90)

Željko Deković
Stručni rad


RAZVOJ STARTUP KULTURE U HRVATSKOJ U FUNKCIJI RAZVOJA GOSPODARSTVA (str. 98-102)

Gordana Nikolić, Dario Zorić
Stručni rad


SOCIO - PSIHOLOŠKI ASPEKTI ODLUČIVANJA (str. 103-108)

Bulog Ivana, Luka Dadić
Stručni rad


STAVOVI POTROŠAČA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA (str. 109-114)

Stanislav Nakić
Stručni rad


SUVREMENE MARKETINŠKE STRATEGIJE I BRENDIRANJE PROIZVODA KAO IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA (str. 115-123)

Marija Orlović, Aleksandra Krajnović, Jurica Bosna
Stručni rad


TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U FUNKCIJI UPRAVLJANJA PRODAJOM (str. 124-13)

Josip Rajnović
Stručni rad


Posjeta: 50.956 *