Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

SUVREMENE MARKETINŠKE STRATEGIJE I BRENDIRANJE PROIZVODA KAO IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA

Marija Orlović ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Jurica Bosna orcid id orcid.org/0000-0002-7633-4862 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju


Puni tekst: hrvatski pdf 442 Kb

str. 115-123

preuzimanja: 3.812

citiraj


Sažetak

Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.

Ključne riječi

globalna tržišta; globalni marketing; marketing miks; globalne marketinške strategije; brendiranje

Hrčak ID:

135722

URI

https://hrcak.srce.hr/135722

Datum izdavanja:

23.12.2014.

Posjeta: 7.382 *