Stručni rad
SUVREMENE MARKETINŠKE STRATEGIJE I BRENDIRANJE PROIZVODA KAO IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA
Marija Orlović
; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Aleksandra Krajnović
orcid.org/0000-0003-0553-2690
; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Jurica Bosna
orcid.org/0000-0002-7633-4862
; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.
Ključne riječi
globalna tržišta; globalni marketing; marketing miks; globalne marketinške strategije; brendiranje
Hrčak ID:
135722
URI
Datum izdavanja:
23.12.2014.
Posjeta: 7.382 *