Skoči na glavni sadržaj

Ekonomska misao i praksa , Vol. 19 No. 2, 2010.

  • Datum izdavanja: 17.12.2010.
  • Objavljen na Hrčku: 17.12.2010.

Sadržaj

Puni tekst

KLJUČNI FAKTORI PROCESA IMPLEMENTACIJE STRATEGIJE U HRVATSKIM PODUZEĆIMA (str. 163-183)

Tomislav Radoš
Izvorni znanstveni članak


PRIMJENA INTERNOG MARKETINGA U PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE (str. 211-223)

Marko Paliaga, Željko Strunje, Hrvoje Pezo
Prethodno priopćenje


PROBLEMATIKA UTVRĐIVANJA BROJA I VISINE STOPA POREZA NA DODANU VRIJEDNOST (str. 227-249)

Sonja Cindori, Lana Pogačić
Pregledni rad


THE ECONOMICS OF THE FIGHT AGAINST CLIMATE CHANGE (str. 311-329)

Tjaša Redek
Pregledni rad


TEORIJE IZBORA U UVJETIMA NEIZVJESNOSTI (str. 331-355)

Perica Vojinić
Pregledni rad


PRIKAZ KNJIGE IVO DRUŽIĆ, RESURSI I TRŽIŠTA HRVATSKOG GOSPODARSTVA (str. 385-396)

Tamara Boras
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 48.734 *