Izvorni znanstveni članak
PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA
Ariana Nefat
Dragan Benazić
Sažetak
Svrha rada je istražiti percepcije roditelja o oglašavanju hrane prema djeci na
televiziji. Teorijsko istraživanje uključuje osvrt na marketing prema djeci, analizu utjecajnih
čimbenika, utjecaj oglašavanja hrane prema djeci, percepcije roditelja te pitanja regulacije
ovog područja oglašavanja. Empirijsko istraživanje anketnog ispitivanje percepcija roditelja
ne potvrđuje vezu između vremena provedenog ispred televizora i ponašanja djece ali ukazuje
na negativne stavove roditelja o oglašavanju hrane koje utječu na umjereno restriktivan stav
o zabrani takvih oglasa.
Ključne riječi
oglašavanje prema djeci; televizijsko oglašavanje; percepcije roditelja; zakonska regulativa; Hrvatska
Hrčak ID:
67740
URI
Datum izdavanja:
1.3.2011.
Posjeta: 2.952 *