Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA

Ariana Nefat
Dragan Benazić


Puni tekst: engleski pdf 570 Kb

str. 49-67

preuzimanja: 1.275

citiraj


Sažetak

Svrha rada je istražiti percepcije roditelja o oglašavanju hrane prema djeci na
televiziji. Teorijsko istraživanje uključuje osvrt na marketing prema djeci, analizu utjecajnih
čimbenika, utjecaj oglašavanja hrane prema djeci, percepcije roditelja te pitanja regulacije
ovog područja oglašavanja. Empirijsko istraživanje anketnog ispitivanje percepcija roditelja
ne potvrđuje vezu između vremena provedenog ispred televizora i ponašanja djece ali ukazuje
na negativne stavove roditelja o oglašavanju hrane koje utječu na umjereno restriktivan stav
o zabrani takvih oglasa.

Ključne riječi

oglašavanje prema djeci; televizijsko oglašavanje; percepcije roditelja; zakonska regulativa; Hrvatska

Hrčak ID:

67740

URI

https://hrcak.srce.hr/67740

Datum izdavanja:

1.3.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.952 *