Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PROMOCIJA U FUNKCIJI RAZVOJA VINARSKOG SEKTORA U ISTRI

Kristina Brščić orcid id orcid.org/0000-0001-5318-3574 ; Institut za poljoprivredu i turizam u Poreču, Poreč, Hrvatska
Milan Oplanić ; Institut za poljoprivredu i turizam u Poreču, Poreč, Hrvatska
Nevena Miladinović ; Cesta za lovransku dragu 38c, Lovran, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 222 Kb

str. 277-288

preuzimanja: 2.284

citiraj


Sažetak

U radu je dan prikaz mogućnosti i ograničenja s aspekta promocije kao jednog od elementa marketing miksa u vinogradarsko-vinarskoj proizvodnji u Istri. Osim pregleda postojećeg stanja vinogradarstva i vinarstava u Istri dan je i kratki osvrt na povijesni razvoj vinogradarstva i vinarstva te na pojedine proizvode koji su kreirani upravo radi isticanja važnosti i skretanja pozornosti na vinare u Istri, kao što su primjerice, vinske ceste i udruga Vinistra. Istraživanje je provedeno intervjuiranjem 5 vinara iz Istre koji su ostvarili uspjeh u proizvodnji vina. Zaključno se može istaći da su postojeće promotivne
aktivnosti zadovoljavajuće za sadašnje potrebe promatranih vinara, ali da svakako treba pratiti promjene na tržištu te se prilagođavati željama i potrebama potrošača kod kreiranja proizvoda kao i promotivnih aktivnosti u cilju povećanja prodaje.

Ključne riječi

vina; vinari; Istra; promocija

Hrčak ID:

68095

URI

https://hrcak.srce.hr/68095

Datum izdavanja:

25.2.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.884 *