Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 2 (20), 2010.
Izvorni znanstveni članak
DVOJNA INTERPRETACIJA U NASTAVI MATEMATIKE PRIMARNOG OBRAZOVANJA KAO ASPEKT KRITIČKOG MIŠLJENJA UČENIKA
Pranvera Gjoci
; Faculty of Education Sciences, University of Elbasan, Albania
Svjetllana Kërënxhi
; Faculty of Natural Sciences, University of Elbasan, Albania
Sažetak
Uspješnost učenja osjetno se poboljšava ako učitelj uči učenike
različitim načinima mišljenja i razmišljanja. Kritičko mišljenje doseže visoku razinu kada se tijekom procesa učenja učenike poučava stjecanje znanja promatranjem iz različitih perspektiva. U istraživanju su primijenjena dvojna interpretacija koncepata, dvojna rješenja zadataka, dvojne formulacije i rješenja matematičkih zadataka. Prikazana iskustva nude učiteljima primarnog obrazovanja
alternativnu poučavanju matematike, dok se učenicima pruža prilika
za razvoj kritičkog mišljenja poticanjem promatranja iz više perspektiva. Ovaj eksperiment proveden je u nastavi matematike ali je primjenjiv u drugim predmetima kao metoda rada učitelja. Moguće je da dvojni pristup postane metoda razvoja kritičkog mišljenja za učenike počevši od nižih razreda osnovne škole.
Ključne riječi
učenje i poučavanje u primarnom obrazovanju; kritičko mišljenje; dvojni pristup konceptima; vježbe i problemi
Hrčak ID:
68282
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 2.527 *