Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

DVOJNA INTERPRETACIJA U NASTAVI MATEMATIKE PRIMARNOG OBRAZOVANJA KAO ASPEKT KRITIČKOG MIŠLJENJA UČENIKA

Pranvera Gjoci ; Faculty of Education Sciences, University of Elbasan, Albania
Svjetllana Kërënxhi ; Faculty of Natural Sciences, University of Elbasan, Albania


Puni tekst: hrvatski pdf 876 Kb

str. 413-426

preuzimanja: 967

citiraj


Sažetak

Uspješnost učenja osjetno se poboljšava ako učitelj uči učenike
različitim načinima mišljenja i razmišljanja. Kritičko mišljenje doseže visoku razinu kada se tijekom procesa učenja učenike poučava stjecanje znanja promatranjem iz različitih perspektiva. U istraživanju su primijenjena dvojna interpretacija koncepata, dvojna rješenja zadataka, dvojne formulacije i rješenja matematičkih zadataka. Prikazana iskustva nude učiteljima primarnog obrazovanja
alternativnu poučavanju matematike, dok se učenicima pruža prilika
za razvoj kritičkog mišljenja poticanjem promatranja iz više perspektiva. Ovaj eksperiment proveden je u nastavi matematike ali je primjenjiv u drugim predmetima kao metoda rada učitelja. Moguće je da dvojni pristup postane metoda razvoja kritičkog mišljenja za učenike počevši od nižih razreda osnovne škole.

Ključne riječi

učenje i poučavanje u primarnom obrazovanju; kritičko mišljenje; dvojni pristup konceptima; vježbe i problemi

Hrčak ID:

68282

URI

https://hrcak.srce.hr/68282

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.033 *