Odgojne znanosti, Vol. 12 No. 2 (20), 2010.
Prethodno priopćenje
PEDAGOŠKI ASPEKTI PRIMJENE ELEKTRONSKOG UDŽBENIKA
Svetlana Španović
; Faculty of Education in Sombor
Sažetak
U osnovi ovog rada je zapažanje da su obrazovne znanosti pred
važnim zadatkom da konstituiraju novu teoriju škole, obogaćenu pedagoškom analizom primjene računala u nastavi. Ističe se da je škola nepripremljena za izazove koji su nastali brzim razvojem informacijskih tehnologija i novih medija u obrazovanju. Masovna primjena računala i Interneta doprinijela je razvijanju nove tehnike obrazovanja, e-obrazovanje. Fleksibilnost ovog vida obrazovanja se, u odnosu na klasične oblike edukacije, razmatra kao prednost.
U radu se, nadalje, analizira pedagoška funkcija elektronskog udžbenika. Nastanak e-udžbenika se dovodi u vezu s programiranim udžbenikom. Kao prednost korištenja ovog medija, naglašava se mogućnost optimalne individualizacije, te podsticanja učenja otkrivanjem vlastitom aktivnošću učenika. Ukazuje se na potrebu da se sustavno uredi koncepcija elektronskog udžbenika i da se utvrde pedagoške osnove za njegovo didaktičko oblikovanje.
Ključne riječi
Nastava pomoću računala; Elektronski udžbenik; Mediji u obrazovanju
Hrčak ID:
68285
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 4.189 *