Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MOGUĆNOSTI RAZVOJA MATEMATIČKOG MIŠLJENJA I UČENJA U SAMOORGANIZIRANIM AKTIVNOSTIMA DJECE U VRTIĆU

Edita Slunjski ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu



Sažetak

U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikula ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece, tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.

Ključne riječi

matematičko mišljenje djece; samoorganizirane aktivnosti; promatranje i proučavanje djece; studija slučaja

Hrčak ID:

68318

URI

https://hrcak.srce.hr/68318

Datum izdavanja:

10.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.103 *