Magistra Iadertina, Vol. 5 No. 1, 2010.
Prethodno priopćenje
MOGUĆNOSTI RAZVOJA MATEMATIČKOG MIŠLJENJA I UČENJA U SAMOORGANIZIRANIM AKTIVNOSTIMA DJECE U VRTIĆU
Edita Slunjski
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikula ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece, tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.
Ključne riječi
matematičko mišljenje djece; samoorganizirane aktivnosti; promatranje i proučavanje djece; studija slučaja
Hrčak ID:
68318
URI
Datum izdavanja:
10.12.2010.
Posjeta: 2.103 *