Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Filozofija medija – je poruka

Sead Alić ; Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 367 Kb

str. 201-210

preuzimanja: 1.089

citiraj


Sažetak

Mišljenje koje ukazuje na značenje posrednika u procesu spoznaje jednim svojim dijelom ulazi u područje gnoseologije. Probijajući se do biti promišljanoga, te odstranjujući ono što pripada posrednicima u procesu spoznaje, ovo je mišljenje dijelom i svojevrsna »proširena hermeneutika «. Proučavajući napredovanje spoznaje o posredovanosti same spoznaje, te napredovanje iskustva u kontekstu medija posredovanja, ovo je mišljenje i svojevrsna fenomenologija.
Sabirući u sebi teorijsko, praktičko i poetičko, filozofija medija želi biti mišljenje koje nije određeno slikom, gramatikom, pojmom, kontekstom, performanceom, psihologijom nastupa, tehnologijom – ali sve to želi imati u sebi sačuvano i nadvladano.
Transmisija znanja više nije samo stvar riječi. Nakon lingvističkog obrata i ikoničkog obrata, sve smo bliže shvaćanju da je i jednom i drugom obratu u osnovi bio medijski obrat.

Ključne riječi

filozofija medija; medij; medijacija znanja; masovni mediji; medijski obrat

Hrčak ID:

68509

URI

https://hrcak.srce.hr/68509

Datum izdavanja:

19.5.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski francuski njemački

Posjeta: 2.735 *