Informatologia, Vol. 44 No. 2, 2011.
Pregledni rad
UČENJE NA DALJINU I KVALITETA KOMUNIKACIJE
Matjaž Duh
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Marjan Krašna
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Učenje na daljinu i upotreba e-gradiva je u nekoliko zadnjih godina u velikom zamahu. U Sloveniji su Europski socijalni sklad i Ministarstvo za školstvo i sport financirali više projekata radnih grupa i pojedinih autora, u kojima su nastale e-građe različite kvalitete. Autori u prilogu analiziraju različite aspekte komunikacije u suvremenim e-gradivima koje su dostupne korisnicima za obrazovanje po programu osnovne škole. Gradivo je analizirano posebno sa aspekta kvalitete i to: kvaliteta tehničke komunikacije, didaktičke komunikacije i vizualne komunikacije. Rezultati istraživanja ukazuju na to, da dolazi do poteškoća kod tehničke komunikacije zbog različitih sistema kod korisnika, a kao didaktički nedostatak evidentirana je lošija pokrivenost sa obrazovnim ciljevima. Kao problematične su se u velikoj mjeri pokazala vizualna rješenja e-građe.
Ključne riječi
materijal za e-učenje; kvaliteta komunikacije; vizualizacija
Hrčak ID:
70974
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 3.418 *