Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

VAŽNOST UVAŽAVANJA KOGNITIVNIH STILOVA I STILOVA UČENJA KOD UČENIKA U PROCESU POUČAVANJA

Melisa Husarić ; Filozofski fakultet u Tuzli (Bosna i Hercegovina)


Puni tekst: hrvatski pdf 115 Kb

str. 143-151

preuzimanja: 6.979

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada bio je ukazati na neophodnost uvažavanja kognitivnih stilova i stilova učenja učenika u procesu poučavanja u inkluzivnom obrazovanju. U radu je predstavljen teorijski okvir za razumijevanje različitih „tipologija" kognitivnih stilova i stilova učenja i rezultati istraživanja koji potvrđuju pozitivne efekte uvažavanja kognitivnih stilova i stilova učenja učenika u nastavnom procesu. Kada nastavnici uvažavaju kognitivne stilove i stilove učenja svojih učenika, učenici postižu bolje rezultate u učenju, motivirani su u radu, u procesu učenja koriste svoje jače strane i razvijaju se u skladu sa svojim potencijalima.

Ključne riječi

kognitivni stil; stil učenja; inkluzija; nastavnik; poučavanje

Hrčak ID:

71285

URI

https://hrcak.srce.hr/71285

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 10.221 *