Pregledni rad
https://doi.org/10.21861/hgg.2011.73.01.20
Europski identitet u slovenskom obrazovnom sustavu s geografskog gledišta
Tatjana Resnik Planinc
; Department of Geography, Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Mojca Ilc Klun
; Department of Geography, Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Za postizanje ciljeva Europske unije glede učinkovite integracije širokog spektra ekonomskih i političnih područja, nailazimo na potrebu da se u tom spektru odražava zajednički osjećaj europskog identiteta. Autori su pokušali ustanoviti koliko je sadržaja vezanog na ”Europu”, ”Europsku dimenziju” i ”Europski identitet i državljanstvo” zastupljeno u nastavnim planovima i programima predmeta društvenih znanosti u Sloveniji i kako je taj sadržaj prezentiran i strukturiran u nacionalnima školskima dokumentima. Na
temelju prikupljenih podataka autori su s geografskog gledišta, raspravili o poveznici između realizacije u nastavi i programskih ciljeva glede europskih pitanja u školama, propitujući je moguće postići integraciju u smislu zajedničkog europskog identiteta.
Ključne riječi
Europski identitet; nastava geografije; Slovenija
Hrčak ID:
71522
URI
Datum izdavanja:
1.8.2011.
Posjeta: 2.634 *