Pregledni rad
https://doi.org/10.21861/hgg.2011.73.01.21
Akcija kao karika koja nedostaje između ideje i prakse u geografskom poučavanju
Clemens Wieser
; Department of Geography and Regional Research University of Vienna, Austria
Sažetak
Poučavanje geografije uključuje profesora koji poduzima razne akcije povezane s nastavnim sadržajem. Iako se takve akcije poduzimaju svakodnevno, analiza akcija učenja ne može se smatrati trivijalnom. Poučavanje ovisi o nastavnom sadržaju i rezultira
akcijama specifičnim za svaki predmet. U svrhu analize koncepata akcije u geografskom obrazovanju, u ovom radu analiziraju se četiri istaknuta pristupa istraživanju u geografskom obrazovanju na njemačkom jeziku i naglašava se kako je akcija zamišljena u strategijama geografskog poučavanja. U članku se analizira konceptualizacija istraživačkih aktivnosti u (1) učeničkom zanimanju za geografiju (2) svakodnevnom životu učenika (3) konceptualnim
promjenama i (4) rekonstrukciji obrazovanja. Analiza je pokazala da trenutni radovi na temu geografskog poučavanja sugeriraju strategije poučavanja, ali ne koncipiraju poučavanje i učenje kao interakciju između učitelja i učenika. Uz analizu je dan i doprinos empirijskoj analizi akcija u poučavanju geografije i interakcije u razredu.
Ključne riječi
profesori geografije; nastava geografije; interakcija razreda; srednjoškolsko obrazovanje
Hrčak ID:
71523
URI
Datum izdavanja:
1.8.2011.
Posjeta: 2.558 *