Market-Tržište, Vol. 23 No. 1, 2011.
Prethodno priopćenje
Marketinške inovacije u Hrvatskoj
Ljiljana Božić
orcid.org/0000-0001-5104-7501
; Ekonomski institut Zagreb
Sažetak
Cilj je ovog rada analizirati uvođenje marketinških inovacija u Hrvatskoj. Riječ je o istraživanju koje pruža uvid u inovativnost u terminima marketinških inovacija. Istražuje se prisutnost marketinških inovacija općenito, a zatim i uvođenje četiriju vrsta zasebno (promjene u dizajnu ili pakiranju, novi mediji ili promotivne tehnike, nove metode distribucije ili kanali prodaje i nove metode određivanja cijena). Uključene su promjene u sva četiri elementa marketinškog miksa. U radu se također istražuje do koje je mjere uvođenje marketinških inovacija vezano za uvođenje drugih vrsta inovacija.
Ključne riječi
marketinška inovacija; inovacijske aktivnosti; Community Innovation Survey 2008
Hrčak ID:
74452
URI
Datum izdavanja:
15.6.2011.
Posjeta: 4.663 *