Pregledni rad
Vjeroučitelj između škole i župe
Anton Peranić
; KBF – Zagreb, Teologija u Rijeci
Sažetak
U ovom članku autor razrađuje ulogu i mjesto vjeroučitelja zaposlenog u školi i njegov angažman u župnoj zajednici. Na početku kratko opisuje odnos vjeronauka u školi i župne kateheze. Potom vjeroučitelja stavlja u kontekst škole u kojem on, s obzirom na njegovo evangelizacijsko poslanje, nije usmjeren samo na rad s djecom. On je pozvan poticajno i evangelizacijski djelovati, među kolegama i drugim djelatnicima škole, roditeljima i u izvannastavnim aktivnostima. Prije nego što vjeroučitelj postane vjeroučitelj te kanonskim mandatom službeno započne svoje katehetsko djelovanje u ime Crkve, osim što je sakramentom krsta postao članom crkvene zajednice, on je – kao i svi vjernici – sakramentom potvrde pozvan odgovorno sudjelovati u životu konkretne župne zajednice. U tom kontekstu autoru se čini da je njegovo izvorno vjerničko mjesto djelovanja ona zajednica u kojoj živi. Zato je njegov angažman u toj zajednici neupitan. Autor ukratko iznosi poteškoće na koje vjeroučitelj nailazi i daje neke prijedloge kako i koliko ga, ovisno o okolnostima, angažirati u župnoj zajednici.
Ključne riječi
vjeroučitelj; kateheta; škola; župa; školski vjeronauk; župna kateheza
Hrčak ID:
74820
URI
Datum izdavanja:
12.7.2011.
Posjeta: 2.382 *