Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Uloga inovacija u poslovanju malih i srednjih poduzeća

Tomislav Baković orcid id orcid.org/0000-0003-0120-0082 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Dinko Ledić-Purić ; -


Puni tekst: hrvatski pdf 143 Kb

str. 27-42

preuzimanja: 9.947

citiraj


Sažetak

Mala i srednja poduzeća često se spominju kao generatori budućeg ekonomskog rasta i kategorija čijoj konkurentnosti svaka država mora posvećivati izrazitu pažnju. Jedan od temeljnih izvora konkurentnosti malih i srednjih poduzeća upravo je inovacijski potencijal. Iako postoji opći konsenzus oko važnosti inovacija za učinkovit i održiv razvoj malih i srednjih poduzeća, kad je riječ o načinu izgradnje samog inovacijskog potencijala postoje brojne dileme. Upravo zbog brojnih specifičnosti malih i srednjih poduzeća pravila koja se uobičajeno primjenjuju na velika poduzeća ne mogu se primjenjivati. U ovom radu prezentirane su neke od specifičnosti malih i srednjih poduzeća koje su posebno bitne za izgradnju inovacijskog potencijala. U radu su najprije ukratko prikazane temeljne odrednice inovativnosti i specifičnosti malih i srednjih poduzeća. Posebna pažnja posvećena je inovacijskim strategijama koje malim i srednjim poduzećima stoje na raspolaganju. Problem definiranja odnosa inovativnosti s jedne te strategije organizacije s druge strane posebno je naglašen i analiziran.

Ključne riječi

inovacijski potencijal; strategija; mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

75460

URI

https://hrcak.srce.hr/75460

Datum izdavanja:

1.12.2011.

Posjeta: 13.996 *