Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vizualni identitet sporta i sportaša u suvremenim hrvatskim medijima masovne komunikacije - prilozi za ikonološku interpretaciju

Vladimir Rismondo ; Odjel za kulturologiju Sveučilišta J. J. Strosmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 366 Kb

str. 151-0

preuzimanja: 595

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 251 Kb

str. 164-164

preuzimanja: 234

citiraj


Sažetak

Istražuje se pojam sport te se uspostavljaju parametri za razumijevanje suvremenoga
vizualnoga identiteta sporta i sportaša. Taj se identitet stvara posredovanjem
suvremenih medija masovne komunikacije koji – prema autorovoj
radnoj hipotezi te istraživanju provedenom u razdoblju 2006–2009. godine
– djeluju na osnovi simboličkih modela koji su uspostavljeni još u razdoblju
stilske formacije romantizma.

Ključne riječi

atlet, sportaš, medij, masovna komunikacija, modernost, romantizam, genij

Hrčak ID:

75500

URI

https://hrcak.srce.hr/75500

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.439 *