Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

EVALUACIJA NASTAVNOG PLANA I PROGRAMA PROGRAMSKOG INŽENJERSTVA NA TURSKIM SVEUČILIŠTIMA S OBZIROM NA IEEE/ACM SMJERNICE

Alok Mishra ; Atilim UniversityUniversitas 21 Global Singapore
Ali Yazici ; Atilim University, Ankara - Turkey


Puni tekst: engleski pdf 293 Kb

str. 188-219

preuzimanja: 417

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 293 Kb

str. 188-219

preuzimanja: 403

citiraj


Sažetak

Obrazovanje programskih inženjera (PI) razvija se kao samostalna i zrela znanstvena disciplina. Sukladno tome, provode se različita istraživanja u cilju određivanja smjernica za izradu nastavnih planova i programa za obrazovanje PI. Ovaj rad predstavlja razvoj obrazovanja programskih inženjera u Turskoj, trenutnu situaciju u obrazovanju PI na različitim sveučilištima, kao i značenje tehnoloških parkova za njihovo obrazovanje. Cilj ovoga rada je dati evaluaciju nastavnoga plana i programa za Programsko inženjerstvo na turskim sveučilištima s obzirom na IEEE/ACM smjernice navedene u dokumentu SEEK (2004). Ova će studija pružiti smjernice sveučilištima prilikom provođenja programa PI na dodiplomskoj razini kako bi se uskladio plan i program kolegija s IEEE/ACM smjernicama (SEEK, 2004).

Ključne riječi

Curriculum; Software Engineering Education; Software Engineering; Software Industry; Turkey

Hrčak ID:

72403

URI

https://hrcak.srce.hr/72403

Datum izdavanja:

30.9.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.656 *