Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ANIMACIJE IZRAĐENE U MATLAB-U I NJIHOVA PRIMJENA U DIDAKTIČKE SVRHE

Djurdjica Takaci ; Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematicki fakultet
Igor Dimovski ; University for Information Science and Technologies, Ohrid, Macedonia


Puni tekst: engleski pdf 835 Kb

str. 99-137

preuzimanja: 657

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 835 Kb

str. 99-137

preuzimanja: 681

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je pokazati kako se može načiniti dinamički multimedijski alat u Matlabu (animacija) i kako se animacije i filmovi mogu koristiti za didaktičke svrhe, ili, da budemo precizniji, kako mogu biti integrirani u nastavni proces. Ovaj rad je dio složenijeg istraživanja čiji je cilj istražiti utjecaj informacijske tehnologije na kvalitetu matematičkih znanja vezanih uz funkcije. Analiza rezultata istraživanja, provedenog na uzorku od 30 studenata prije i nakon izvođenja inovativne nastave uz primjenu informacijskih tehnologija, pokazala je značajan utjecaj primjene informacijskih tehnologija na kvalitetu znanja vezanih uz funkcije. T-test je pokazao da se, uz vjerojatnost od 99%, može zaključiti da su rezultati studenata nakon izvođenja ovog oblika inovativne nastave bili znatno bolji od rezultata iste skupine studenata na analognim sadržajima tijekom klasične nastave.

Ključne riječi

animacije stvorene u Matlabu; dinamički multimedijski alati; integracija ICT obrazovnih materijala u nastavi; film (.avi datoteka.); verbalno i vizualno učenje

Hrčak ID:

72405

URI

https://hrcak.srce.hr/72405

Datum izdavanja:

30.9.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.823 *