Izvorni znanstveni članak
STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA
Dragan Djuric
; High school "Branislav Petronijevic" Ub
Jelena Stanisavljevic
; University of Belgrade, Faculty of Biology
Sažetak
U ovom radu analizira se primjena programirane nastave biologije na razvoj motivacijskih procesa kod studenata u području fizioloških programskih sadržaja nastavnog predmeta Anatomija i fiziologija čovjeka. Uzorak istraživanja činilo je 60 studenata diplomskih akademskih studija, koji su bili grupirani u jednu eksperimentalnu i jednu kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je realizirala fiziološke nastavne sadržaje (Nastavno oblaspodručje: Živčani sustav) primjenom programirane nastave, koja je izvođena uz pomoć kompjutora i programiranih materijala, koji su sadržavali i izradu mapa pojmova. Kontrolna skupina je iste sadržaje realizirala klasičnom predavačkom nastavom. Nakon ovakve obrade nastavnog gradiva provedena je anketa za studente eksperimentalne skupine. Rezultati ankete pokazuju veliku zainteresiranost studenata za programirani model nastave i ističu iznimnu motiviranost za usvajanje fizioloških programskih sadržaja primjenom ovog didaktičkog modela.
Ključne riječi
fiziološki programski sadržaji; mape pojmova; motivacija učenika; programirana nastava
Hrčak ID:
76343
URI
Datum izdavanja:
23.11.2011.
Posjeta: 2.175 *