Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Televizija u novomedijskom okruženju

Viktorija Car orcid id orcid.org/0000-0003-2799-8926 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 91-103

preuzimanja: 4.695

citiraj


Sažetak

Prvo desetljeće 21. stoljeća donijelo je intenzivne promjene na području medija i komunikacija uopće. Novo multimedijsko okruženje srušilo je tradicionalne granice koje su postojale između telekomunikacija, audio-vizualne industrije i informatike. Iako je granica između tradicionalnih i novih medija još uvijek prilično jasno određena, tendencija je da se obriše, a dominantnu ulogu u tom procesu imat će ne samo promjena procesa proizvodnje medijskih sadržaja nego se unutar podjele na online i offline medije
razvijaju i novi oblici mogućnosti komuniciranja na tri razine: jedan na jedan, jedan mnogima te mnogi mnogima. U ovom razvojno-transformacijskom procesu specifi čnu ulogu imaju videosadržaji koji su donedavno bili rezervirani isključivo za film i televiziju te su uglavnom koristili jednosmjerni komunikacijski kanal, onaj koji ide od tvorca i ponuđača sadržaja prema gledateljima. Novi mediji omogućili su videosadržajima razvoj na sve tri komunikacijske razine te su time otvorili prostor novim videožanrovima i formatima. Predstavljajući rezultate istraživanja “Povjerenje u medije”, komparirajući ih s vlastitim istraživanjem televizijskih vijesti te Forresterovim istraživanjem mladih kao medijske publike, autorica u ovom radu pokušava dati odgovor na pitanje u kojem je smjeru moguć daljnji razvoj ili uopće opstanak televizije kao tradicionalnog medija.

Ključne riječi

TELEVIZIJA; NOVI MEDIJI; ONLINE VIDEOSADRŽAJI; KONVERGENCIJA MEDIJA

Hrčak ID:

76704

URI

https://hrcak.srce.hr/76704

Datum izdavanja:

20.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.511 *