Pregledni rad
Digitalizacija u Srbiji u kontekstu medijske strategije Vojvodine s fokusom na medije nacionalnih manjina
Dubravka Valić Nedeljković
; Sveučilište u Novom Sadu, Srbija
Sažetak
Dva su osnovna zadatka koja Srbija mora veoma brzo obaviti: a) donošenje medijske strategije i b) digitalizacija. Način na koji budu obavljeni ovi zadaci direktno će utjecati na medije na jezicima nacionalnih manjina. Prema nadležnostima koje je Vojvodina dobila novim Statutom iz 2009. godine, pripremanje prijedloga za medijsku strategiju na području Pokrajine zadatak je koji bi trebao obilježiti aktivnosti pokrajinske vlade u suradnji s medijskim stručnjacima u prvoj polovici 2011. godine. Strategijom moraju biti predviđeni modaliteti u kojima će u digitalnim uvjetima djelovati mediji na jezicima nacionalnih manjina. Bitno je da prije toga Strategija definira što se smatra medijima na jezicima nacionalnih zajednica jer je ponuda prakse veoma razuđena. Hoće li digitalizacijom ovi mediji dobiti ili izgubiti i na koji će način oni iskoristiti mogućnosti koje pružaju nove tehnologije, također su pitanja kojima se bavi ovaj tekst.
Ključne riječi
mediji na jezicima nacionalnih zajednica; startegija; digitalizacija
Hrčak ID:
77874
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 1.625 *