Izvorni znanstveni članak
Sveučilišni pravilnik o odijevanju
Zoran Tomić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Bosna i Hercegovina,
Miljenko Musa
Sažetak
Namjera je ovoga rada pokazati kako je pravilnik o odijevanju prijeko potreban i nužan dio procesa brendiranja sveučilišta. U tu je svrhu provedeno istraživanje koje je obuhvatilo brojna cijenjena sveučilišta na Zapadu. Na početku se određuje značenje izraza pravilnik o odijevanju u njegovu izvornome obliku dress code, zatim se ukazuje na tri razine važnosti ovoga pravilnika u pisanu obliku (individualna, institucionalna i društvena), kao i na tri moguća pristupa ovomu fenomenu (konzervativni, liberalni i umjereni). Nakon toga slijede iskustva iz svijeta koja su poslužila u izradbi ovoga prijedloga pravilnika, s posebnim osvrtom na sveučilišta u Sjedinjenim Državama. Kao ogledni primjer potrebe za pisanim oblikom pravilnika naveden je slučaj sveučilišta Berkley, CA iz 1992. Tada se jedan student na predavanjima pojavljivao potpuno razodjeven. U konačnici je prijedlog Pravilnika o odijevanju Sveučilišta u Mostaru.
Ključne riječi
pravilnik o odijevanju; sveučilište; brend; brendiranje; obrazovanje
Hrčak ID:
77876
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 6.785 *